miercuri, 1 decembrie 2010

Fantoma Baschetbalistului Partea 1 EP.5

La multi ani romania si la mutli ani romanilor!!! Sunt Diana si vreau sa va spun ca am ajuns la episodul 5 :D , va multumesc tuturor care cititi aventurile mele. Deci cam atat am vrut sa va spun :)), va urez lecturare placuta la al 5 episod.

-Chiar nu i-ti dai seama ce fel de creatura este Alex?
-Ca si acum 10 minute, nu!!!!
-Am eu o idee ce creatura poate fii si chiar poti cauta pe saitul magic.
-Spune, Nikolai parea ta!!!
-Pai ar putea fi fiul la un zeu sau Herou din mitologia greaca si romana, ca si la Robert da durat pana am aflat ca este Trident, daca era fiul lui Poseidon cu o sirena.
-Deci chiar mai intrecut ca pisica, sobolanule.
-Nu mai il jigni Perci si nu mai faceti galagie ca incep sa scriu in jurnal.
-Bine!!!
Buna, jurnalule!!! Azi a fost meciul din finala de baschet din cupa orasului si ghici ce echipa liceului meu, Lupi Fiorosi, au castigat <:-p. Si jucatori au unde sa fie felicitati finca mai este doar o saptamana pana la bal :X. Bine s-au mai intaplat si evenimente mai speciale care erau sa produca un dezastru, era ca liceul meu sa ramana fara cel mai bun jucator al echipei. Deci sa-ti povestesc.
Rober, vine la mine in clasa dupa ce avusem ora de matematica :( si imi spune ca este finala si daca merg sa vad meciul inpreuna cu el :X, Roxi :D si Alex :D care a devenit bun prieten dupa ce am aflat ca el si Robert sunt mostenitori. Si la ora 16 toata scoala a fost scutita de 2 ore pentru a veni sa vada meciul de baschet. Sala de sport era plina, au intrat cele doua echipe in teren au jucat primele 10 reprize Ciocanitoarele lui Eminescu conduceau doar cu doua puncte in fata Lupilor. Dar numarul 15, George Osmochescu, avea mingea dribleaza pana la carul advers inscrie si aduce scorul la egalitate. Toata tribuna liceului era fericita si astepta al doilea cos din afara careului pentru a conduce. Repriza a 10-a se termina si pauza de 3 minute aduce dezastrul, clopotelul suna nebuneste, eram ingrijorata si am iesit putin din sala de sport si m-am dus la baie. Cand ajung la baie Ursulet imi spune.
-Se pare ca aparut primul tau spirit pentru al linisti si trimite in rai.
-Si asa de urat o sa sune clopotelul asta de fiecare data cand apare un spirit?
-Cam da.
-Bine incep sa caut spiritul dupa ce ii sun pe ceilanti sa ma ajute.
-Alo, Roxi spunele si baietilor ca avem o problema cu spiretele, ne gasim deasupra sali de sport!!!
-Bine dar ar trebui sa-l suni si pe Vladimir.
Dupa ce am inchis lui Roxi, l-am sunat pe Vladimir pentru ca nu venise o data cu noi cand a inceput meciul si a ramas fara loc langa noi.
-Alo, Vladimir am nevoie de tine avem problema cu spiretele, vino deasupra sali de sport!!
-Bine, dar unde in laboratorul de informatica?
-Nu ala este mai departe, in laboratorul de fizica!!
-Bine, vin imediat.
Si am urcat scarile in graba si am ajuns inainte prietenilor mei in laborator. Am inceput sa caut spiritul cu ajutorul clopotelului. Cand am apropiat clopotelul de un dulap a inceput ca sune ca in sala de sport. Cand am deschis usa un spirit ,care arata a un jucator de baschet sa apustit asupra mea si apoi a disparut. Nu eram singura in laborator, in dulap era George care nu parea deloc constient, am incercat sa-l trezesc dar nu am reusit. Cat eu incercam sa-l trezesc pe marcatorul principal al liceului, Roxi ma suna si imi psune.
-Diana spiritul este pe hol la etajul 1!
-Bine vin imediat ce reusesc sa-l trezesc pe George.
-Da el cum ajuns acolo?
-Nu stiu cred ca spiritul la adus aici, vin imediat sa va ajut acolo.
Cand am inchis telefonul si am incercat sa-l trezesc pe George am observat o schimbare la el ce ma uimit.

Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu