vineri, 17 decembrie 2010

Balul Bobocilor Distrus partea I EP7

Buna, jurnalule!!! Astăzi a fost balul bobocilor și a fost super pana a apărut luna plina. Hai sa-ți povestesc tot ce sa întâmplat, pe la 10 l-am sunat pe Robert :X și mi-a răspuns Alex.
-Buna Diana ,Robert nu poate sa răspundă chiar acum, repeta o melodie.
-Ok, dar ce frumos canta, nu stiam ca este si vocalist, poti sa dai telefonul pe difuzor.
Perci cum il auzi cantant pe Robert mi-a inchis telefonul.
-Ști ca este pe jumătate trident pe jumătate sirena nu?
-Da și ce are de a face asta ca mi-ai aruncat telefonul de la ureche?
-Ai auzit presupun și de cântecul sirenei și naufragierea vaselor, nu?
-Da și unde crezi ca o sa naufragiez eu?
-Pai ,asta vreau sa spun ca nu neapărat trebuie sa naufragiezi ci o sa faci orice pentru cel care este siren și ți-a cantat.
-Stai puțin se pune și cântecele la chitara ascultate se pun?
-Cam da, ca înlocuiește harpele străvechi.
-Deci vrei sa spui, ca nu îl plac cu adevărat pe Robert.
-Poate ca da poate ca nu.
-O sa-i zic lui ROxi despre asta ea mereu ma ajuta cu chestii din astea. Am deschis calculatorul și apoi am intrat pe messenger.
-Hei, Roxi ce faci?
-Bine, în sfârșit ai intrat pe messenger sa-ți zic ceva, am găsit o știre pe saiturile magice.
-Ce?
-Este vorba despre un spirit puternic, sunt defapt doua spirite, stăpânul și câinele.
-Wow, ce distrugeri au făcut pana acum?
-Pai omoară persoane ,care sunt semi demoni, dar se pare ca cineva se ocupa de el, îl cheamă Michael și este un Licantrop, îți trimit o poza cu el, singura poza cu el în forma umana
-Adică este vârcolac în fiecare seara dacă nu înțelegi ce este un Licantrop ,îmi spuse Perci ca sa facă pe deșteptul.
-Vladimir vino puțin sa vezi ceva.
Vladimir a venit imediat și când la văzut in poza mi-a zis:
-Il știu a călători alături de mine cu Îngerul Gabriel, din cate am înțeles eu din poveștile lor ca Daniel lucrează pentru Gabriel.
-Îngeri Mihai și Gavril știți sărbătoarea nu? Îngerul Gabriel are un Licantrop cu numele Michael sub comanda ,iar Îngerul Mihail are un vampir care poate supraviețui la lumina zilei dar nu poate bea sânge pentru ca are frica de sânge, vampirul trăiește cat un om și din generație in generație are nume cu legătură la numele de Gavril și Licantropul trăiește la fel de mult ca un om și tot cu moștenirea numelui de Mihail. La cat de bătrân sunt am prins primele generați de al vampirilor și licantropilor Gavril și Mihail.
-Dar mai îmi aduc aminte ca Licantropul mi-a zis ca are o sora și sa o găsesc și sa-i dau acest medalion care este jumate din medalionul pe care ea îl are deja.
-Dar eu am cealaltă jumătate. Am spus eu foarte uimita de medalion și ca aveam un frate.

VA URMA ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu