joi, 25 noiembrie 2010

Berserker EP4

Si cum erau spiretele incinse, se aude o ciocanitura la usa de la intrare, fericit Ursuletul imi spune
-Ce frumos, se pare ca a venit un musafir mai poftit ca nici odata.
Toti mirati, inclusiv diavolul
-DESPRE CINE ESTE VORBA?
Dar ursuletul ii spune mamei
-Doamna Horgos, deschideti usa sa vedeti de cine este vorba.
Se duce mama cam speriata si deschide usa si la usa era un baiat de varsta mea bine facut si un domn pe la 30 cu parul blond si cu ochi albastri. Ursulet ii spuse acestui domn.
-Ingerurele Gabriel, ai auzit ca ai acest prieten aici?
Da mirata am fost si eu cand am auzit "Ingerul Gabriel" care ia dat replica lui urulet
-Da, am simtit ca acest demon se afla aici si ca nu este diavolul in persoana ci doar un mesager al acestuia si mai am un scop pentru care am venit si acela de aduce un mostenitor din Rusia.
Cu acent rusesc, cel ce parea a fi un viitor camarad al meu, se adresa noua.
-Buna ziua!!! Ma numesc Vladimir si in ciuda numelui nu sunt vampir sunt un Berserker si ca sa va arat ca vreau sa lupt alaturi de voi il voi infrunta pe acest mesager din iad
Acel domn era foarte speriat si dupa ce Ingerul Gabriel a inchis usa de la intrare, Vladimir a inceput sa se schimbe aparundui coarne si crescandui masa musculara. Perci ii spune lui Vladimir
-Stai nu poti sa il ataci acum. Acest loc nu este pentru lupta ,vreau sa fiu intr-o arena adevarata.
Si am fost cu toti teleportati intr-un Coloseumul, care nu parea deloc a ruina. Toti ,inafara de noul nostru camarad si acel mesager, eram sus la locurile spectatorilor.
Vladimr nervos si nu mai parea deloc a fi om spuse cuiva.
-Nikolai, dami te rog ciocanul tatalui meu.
Si aparand din rusacului de spate ,care era la Gabriel o mangusta ,cu un fel tub in gura , fuge la Vladimir si ii da acel tub.
-Multumesc Nikolai, acum dute inapoi in rucsac la loc sigur.
Vladimir incepu sa invarta de acel tub si dintr-o data acel tub se transforma intr-un ciocan urias. Mesagerul incearca sa-l atace pe camaradul nostru, dar Vladimir pregatit ii da un ciocan direct in abdomen. Demonul sa transformat in adevarata sa forma ciudata iar apoi a inceput sa arda si in cateva minute a disparut.
Perci multumit spune.
-Sa terminat, chiar esti demn sa lupti alaturi de noi domnule Vladimir.
Dar Vladimir nu se putea controla si dupa ce ca asta nu era de ajuns acesta se transforma in continuare in taur. Dupa ce sa transformat intr-un taur de-a binelea, incepu sa alerge de nebun prin arena si mugetand infricosator. Gabriel foarte serios ne spuse.
-Stiam ca se va intampla asta, Berserkerii sunt finte incontrorabile in lupta.
Si apoi se duse in arena isi uni palmele si incepu sa spuna o rugaciune, iar taurul suparat se opri fata in fata cu Gabriel si incepu sa fie foarte agitat. Dintr-o data scoase un muget lung si intimp ce acesta se shimba in forma mai umana si mugetul se transformat intr-un strigat de lupta apoi sa transformat intr-un tipat de durere. Vladimir avand insfarsit forma umana cazuse la pamanat si apoi am fost cu toti transportati inapoi in apartament. Gabriel cum am ajuns se uita cu un pic de apreciere la Vladimir si apoi a plecat. Dupa o odihna foarte lunga in camera oaspetilor, Vladimir parea din nou un pusti normal. Mama la intrebat daca are unde sa doarma in oras, iar acesta a spus.
-Nu am unde doamna, dupa ce am aflat ca sunt un mostenitor si ca trebuie sa lupt pentru tata care este plecat in lumea spiretelor nelinistite sa apere pamantul, am fost loat de Ingerul Gabriel si adus aici. Eu foarta multumita de lupta lui i-am propus.
-Nu ai vrea sa stai aici, ca avem o camera de oaspeti care nu a mai fost folosita de mult.
El acceptat si mi-a multumit mie si mama foarte mult si apoi l-am condus in camera de oaspeti care spre norocului nu era plina de praf ca tocmai facusem curatenie in toata casa acum cateva zile. Dupa aceasta i-am arata orasul inpreuna cu prieteni mei. Inca o zi plina de supra natural ca cativa noi prieteni.Pe maine jurnalule.:*
-Of sobolan, mare si negru cat mai ai de cand sa stai in baie ca trebuie sa i-mi fac si eu dus.
-Hahaha o pisica care ii palce apa, am 100 de ani si aud asta prima data.
-Acum vezi si u cum este sa astepti dupa un blanos la baie.
-Ia mai taci!!
-Am viata o adevarata aventura de acum in colo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu