miercuri, 1 decembrie 2010

Fantoma Baschetbalistului Partea 2 EP.6

-Da el cum ajuns acolo?
-Nu stiu cred ca spiritul la adus aici, vin imediat sa va ajut acolo.
Cand am inchis telefonul si am incercat sa-l trezesc pe George am observat o schimbare la el ce ma uimit.Corpul incepuse sa-i fie acoperit cu pene si gura a loat forma de cioc, cu cat se transforma incepea sa semene cu o pasere. Dupa ce si-a revenit Ursulet imi spune.
-Este un Simurgh, cred ca deacea sare atat de bine la cos.
-Este un ce?
-Simurgh, este o creatura zburatoare din folclorul persan, care este foarte buna.
Am incercat sa vorbesc cu George sau cu forma lui de mostenitor.
-Hei George ma auzi?
-Da, foarte bine, da scuze cum te cheama ca te-a mai vazut in liceu.
-Ma numesc Diana ,da lasa prezentarile acum tu esti un pasaroi destul de mare si mai avem problema cu un spirit al unui baschetbalist.
-Este vorba de un fost elev al liceului care nu a stiut ca era cam ametit de bautura cand sa urcat la volan, il cheama Tudor Osmochesc.
-Ce pe unchiul meu il cheama Tudor si a invatat aici si avut accident de mansina si vreti sa imi spuneti ca acum ne bantuie.
-Cam da George, imi pare rau da unchiul tau a fost in inchisoarea iadului si eu il voi ierta pacatele pentru al trimite in rai.
-Asta este total ciudat, sunt un pasaroi de 2 metri, un ursulet de plus imi spune ca unchiul meu bantuie scoala, o colega imi spune ca il mantuieste ca sa ajunga in rai ca el tocmai a evadat din inchisoarea iadului, ce urmeaza ca tu Diana sa te transformi intr-un lup.
-Ei bine sar intampla si asta daca ar fi luna plina, dar lasa rezumatul intamplari si hai sa il trimitem pe unchiul tau in rai.
-Bine.
Am cobort cu colegul meu pasare scarile la etajul 1 si erau toti prieteni mei care incercau sa-l tina piept spiritului. Cand ne-am apropiat de spirit George ia spus asa.
-Unchiule Tudor, sunt eu nepotul tau care ti-a calcat pe urme.
Spiritul se linisti putin si se uita la George si bucuros ii spune.
-In baschet poate mi-e mi-ai calcat pe urme, da la viata se pare ca l-ai calcat pe urma pe tatal tau, care fusese adoptat si doar mie mi-a spus ca se transforma intr-o pasere mitologica.
-Unchiule ei vor sa te ajute, vor sa te mantuieasca si sa te trimita in rai.
-Ce bine ca viata in iad este mai groaznica decat mortea in sine.
-Ursulet si mai exact cum trebuie trimis in rai?
-Ma ocup eu, domnule Tudor va rog sa va linisti.
Ursulet dupa ce la linistit pe unchiul lui George, ia desenat un semn ciudat pe frunte si apoi spiritul sa transformat in lumina si a zburat sper cer, zicand ultimele cuvinte.
-Multumesc!
Apoi ursulet l-a transformat si pe Geroge in forma sa umana. L-am rugat pe George sa lupte alaturi de noi, dar nu a vrut pentru ca el nu avea timp de antrenamente sa lupte cu spirite nelinistite. Pentru ca si-a vazut unchiul dupa dupa 3 ani de la accident de masina, la motivat si a castigat, umilind cu 10 puncte pe ciocanitori. Pentru ca George a inscris majoritatea cosurilor, el a ridicat cupa deasupra capului. Si asta a fost si ziua de azi pana maine seara te pup :*.
-Am gasit, Nikolai avea dreptate este fiul unui zeu.
-Fiul carui zeu?
-Ares sau zeul razboiului la greci.
-Wow, deci va fi un adevarat luptator.

Vreau sa mai spun odata La multi ani Romania!!! Despre serial vreau sa va spun ca din sezonul 2 vor fi episoade postate mai regulat, nu ca acuma cand sunt postate la difernte de zile cand amri cand mici. ana la urmatorul episod va spun pa :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu