luni, 3 ianuarie 2011

Balul Bobocilor Distrus partea II EP8

-Dar mai îmi aduc aminte ca Licantropul mi-a zis ca are o sora și sa o găsesc și sa-i dau acest medalion care este jumate din medalionul pe care ea îl are deja.
-Dar eu am cealaltă jumătate. Am spus eu foarte uimita de medalion si ca aveam un frate.
-Tu razi de mine?
-Nu pe bune uite medalionul. Si am scos medalionul dintr-o casetuta de la birou. Apoi Vladimir mi-a dat jumătatea de la Michael și le-am unit. Avea o forma rombica întregul medalion și mai avea desenat pe el inscripții ciudate. Cum văzu întregul medalionul Perci se încruntă sa vadă mai bine medalionul și când și-a dat seama despre ce este vorba începu sa îmi spună ceva bâlbâit.
-Eessste medalionuuuullll clannnuului Pure Bllloooooddlui, domnișoara îmi pare râu pentru ca m-am purtat urat cu dumneavoastră, voi avea mare grija de acum.
-Ok!? Roxi motanul meu a cam loato razna, cauta diseară după bal pe net despre medalionul clanului Pure Blood, ca cu el nu pot vorbi la cat de nebun pare și nu mai putem sa vorbim despre magie ca trebuie sa ne pregătim de bal. Pana la ora 18 m-am tot pregătit m-am machiat și mi-am pus o rochie de seara fără bretele și apoi am așteptat pe Robert cu Alex sa vina sa ma ia cu taxiul și apoi mergeam sa o lom pe Roxi la 18:30 eram la Control Club ca sa vedem concursul de miss și mister și apoi sa petrecem pana dimineața sau asa credeam la 19 a început nebunia. Luna plina începuse sa lumineze afara, dar aceasta luna era speciala nu transforma doar vârcolaci transforma toate creaturile magice.
-Perci te rog mai adu-mi un suc, hai fi drăguț cu doamna ta.
-Imediat.
Bine scuze de întrerupere jurnalule da îmi este sete. Tot ce îmi aduc aminte după transformare este ca se auzeau urlete ,oameni fugeau afara, tot ce vedeam era în alb negreu doar pe margine vedeam rosu. Mai îmi aduc aminte pe Vladimir care se lupta cu el însuși sa nu se transforme și pe Roxi care parca era înghețată, dar totuși arunca cu gheata în jur, Robert săracu era ca un peste pe uscat, singurul care dintre noi care nu se transformase și ne ajuta îmi amintesc ca era Alex.
Apoi mai îmi aduc aminte când am revenit la forma umana acasă și acum ca scriu în tine :)). Toată treaba asta a fost uitata de oameni, dar care au avut un bal minunat, iar cei răniți doar sau loat la o mica bătaie, asta din ce îmi spunea Perci. Pe mâine jurnalule! :*
O ciocănitură în geam o face pe Diana sa se ridice din pat și sa vadă ce se întâmple. La geam stătea fratele ei.
-Buna, surioara, poți sa ma lași sa intru?
VA URMA ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu