vineri, 19 noiembrie 2010

Primul mostenitor mitologic EP2

Buna, cititorilor!! Sper ca va placut primul episod ^^. Episodul aceasta trebuia postat maine va fi postat mai repede ca Marius este plecat din oras :( maine si duminica. Deci ce conteaza cand este postat, mai ales ca este mult mai repede :D deci lecturare placuta a episodului 2.

Buna, jurnalule!!! Deci dela intamplarea de ieri totul merge spre acest extrem supra natural, am intalnit multe lucruri astazi mai deosebite decat ieri. Si mai este si o luna pana la balul bobocilor, ce frumos a fost anu trecut :X. Anu asta este mai hmmm mai ... picat :"> cu frumosul chitarist Robert.
Da am vorbit cu el ieri seara pe facebook 8-> si se porta foarte dragut la fel pe cat de frumos este.
Bine destul despre dragoste ca nu scriu nimic ce sa intamplat astazi. :)))
Si azi, totul incepe la micul dejun, am intrebat-o pe mama mai multe despre mine ca varcolac, dar cand am ajuns mama sa speriat si ma intrebat
-Te simti bine esti ranita sau ai dormit bine?
-Sunt bine mama doar ca am visat ca fugaream un iepure, era totul ciudat para real. :-s Da am uitat sa zic de visul asta bine ca am spus acum.
-Doar atat, esti un varcolac mostenitor si u fugaresti iepuri cand te transformi?!?!?!?
-Nu i-mi spune, nu era vis.
-Da a fost pe bune, alceva nu ai vazut?
-Nu doar iepurele si pe urma m-am intors acasa, dar spunem mai multe despre mine.
-Deci, mama ta cea care te-a nascut era buna prietena cu mine si te-a lasat in grija mea inainte de a pleca in lumea celor nelinistiti, pentru a pocai toate spiretele si sa-le trimita in rai.
-Ziceai ceva de mostenitori mitilogici, cine sunt aceastea si cu ce se ocupa?
-Da ei sunt copii celor care sunt plecati acum in aceasi lume ca mama ta Maria si tu esti unu din mostenitori mitologici chiar esti prima cea care trebuie sa-i uneasca pe toti.
-Deci pana la urma ma lasi sa lupt cu spiretele alea? :-s

Parca viata de adolescenta nu este destul de grea.


-Da da nu singura iti dau 3 lucruri care te vor proteja si ajuta in acelasi timp vino sa-ti arat despre ce este vorba.
Si am mers cu mama in debara sa-mi arate acele lucruri care ma vor ajuta si mi-a dat un clopotel care incepea sa scoate sunete cand era aproape de mine ceva nonuman, ceva supra natural, un breloc dragut de plus care arata ca ursulet, dragut de tot si era si viu :-s. Si ma pus sa aleg dintr-un pliant ca cele de reduceri de la magazine, decat ca era cu animale magice si am ales....
-Ai ajuns deja la partea cu mine.
-Da enervantule.
Scuze, jurnalule ma deranjat din scris ultimu meu camarad, mai bine alegeam pisica sphynx decat motanul asta rasfatat pe nume Perci.
-Perci treci in cada si periete ca mi-ai uplut patu de fire de par.
-Gata stai ca rezolv asta. Unde a fost par sa nu mai fie nici o data de la mine.
-Asa este mai bine, da decand sti sa faci vraji?
-De cand ma ai, eu ma duc sa fac un dus pana mai faci tu pe nebuna cu carnetul ala.
Deci unde ramasasem aa tot la paros, da jurnalule Perci este un moton din rasa persana cu un spirit ,se pare ca al unui vrajitor.
Si cam asta a fost toata ziua la fel de mistica, dar mi-am facut si doi noi prieteni si asa sa dus si sambata mea, :-< vorbind cu Robert pe facebook si certanduma cu Perci 8-). Deci pe luni jurnalule ca maine cred ca ma culc devreme :( ca am scoala si am mult de invatat. Pa :*
-Perci sa nu mai stai mult ca vreau sa fac si eu dus....Perci ce ai facut, ce sa auzit asa?
-Nimic. Tot ce este stricat se repara acum!
-Te-am auzit!
-Bine problema rezolvata,totul este in regula.

Va placut ep2 :D? Urmatorul episod sper sa apara luni :-s. Pana atunci sa va pup cu boticul meu de varcolac. :*

Un comentariu:

  1. Asa,next part:-?
    Care e "lumea celor nelinistiti"?:-ss
    E tare!:-bd
    Motanu e prea rasfatat:)) dar si pisica era daca o alegea;)

    RăspundețiȘtergere