miercuri, 24 noiembrie 2010

Cei doi musafiri EP3

Buna, jurnalule!!! A trecut ceva timp decand nu a mai scris despre problema mea ca varcolac, dar azi sa intamplat ceva. Ca orice zi incepe dimineata, m-am trezit cu Perci la mine in pat, dar daca am inceput sa ne intelegem bine l-am lasat sa doarma in continuare. :) M-am inbracat cu ceva mai lejer de toamna ca avem planuri sa ies cu Robert :x, dar pacat ca nu ies doar eu cu el ca ne cunoastem de fix de doua saptamani, iesim eu, Roxi,el,prietenul cel mai bun a lui Robert care azi osa-l cunosc ,am inteles ca el este Dj la bal :-? si poate ne mai gasim cu prieteni in oras. Deci m-am inbracat pe Perci l-am lasat sa doarma l-am agatat pe ursulet de rusacul meu ,plin cu chesti de fete, si mi-am legat clopotelul cum ii place lui Roxi, bine si mie i-mi palce asa :))) :X si m-am dus la masa am mancat si am vrut sa plec sa m-am intalnesc cu Roxana mai intai, dar mama ma opreste chiar cand sa ies pe usa si sa cobor scarile ma intreaba mama.
-Da pe Perci nu il lai loat, ca doar este protectorul tau?
-Il iau, da trezestel tu ca nu vreau sa se supere pe mine, ca nu l-am lasat sa doarma.
Nu a durat mult ca el deja se trezise :)), mama nu la lasat sa plece pana nu a baut un bol de lapte, apoi l-am bagat la locul lui ca de obicei de plimbare in rucsacul meu. :D
M-am intalnit cu Roxana chiar in fata la mine la bloc :), si pe urma ne-am gasit si cu baieti in parcul Tineretului. Eu cu Roxi am facut cunostinta cu Alex prietenul cel mai bun alui Robert de care ti-am zis. Ne plimbam pe lac si dintr-o dat Perci i-mi zice.
-Sti ca ti-am zis ca numai creaturile mitologice ma aud nu?
Eu am ramas putin in urma, dar reactia mirata a lui Roxi, ma pus putin pe ganduri.
-Da stiu si de ce i-mi zici acum, ca mai avai nitel si paream a nebuna.
-Deja esti nebuna ca scri in jurnalul ala cum ai vorbi cu persoana reala, ti-am zis acum ca am auzit clopotelul ce u nu ai auzit.
-Si i-am zis si eu, este vorba de prietena ta Roxi se pare ca va fi al doilea mostenitor.
-Ursulet explicami cum sa sune acum si nu a sunat mai de mult de exemplu luni dupa ce l-am primit , ca Perci in afara sa ma enervezi nu stie sa faca alceva. X(
-Clopotelul suna cand puterile mostenitorulu sunt activate.
Am aflat ce mai aveam in comun cu Roxi, amandoua eram mostenitoare mitologice. :D
Dupa ce am vorbit cu ursuletul, am revenit in grup si Roxi ma intrebat ceva in soapta
-Sa intamplat ceva?
-Nu ,de ce?
-Am crezut ca este vreo problema, ca eu am una cod alfa rosu.
Adica sa indragostit si ea :))), daca stia ca Robert este al meu si vorbise demult cu el, ramanea o singura persoana posibila :) si acela era Alex.
-Este vorba de Alex? :>
-Mai usor sa nu te auda. :)))
Dintr-o data suna telefonul si pot sa zic ca incepe varcolismele :-<, ce i-mi palce cuvantu :))), la telefon mama
-Draga trebuie sa vi acasa avem o problema.
-Ce, sa intamplat mama?
-Este vorba despre tine la luna plina, mai multe nu pot sa zic.
Atunci le-am spus in graba ca eu trebuie sa fug pana acasa ca am o problema cu mobila ca mama vrea sa faca curat, dar Perci din rucsac iar incearca sa scoata capu si incepe sa vorbeasca cu prieteni mei.
-Se pare ca toti sunteti mostenitori, Buna ziua numele meu este Perci si sunt protectorul Dianei.
-Perci nu ai zis ca doar Roxi este mostenitoare...?
-Wow, esti un fel de ventriloc?
-Chiar este increibil ca pisica ta vorbeste, da nu inteleg despre ce vorbeste.
Dar Roxi nu era uimita azi doar ca este mostenitoare se pare ca stia despre ce este.
-Deci, Diana amandoua suntem mostenitoare, eu sunt o craiasa a zapezi si am puterea de a cristalului alb, tu ce creatura mitologica esti?
-Deci ai avut dreptate, sunt un varcolac, Perci vreau sa faci o vraja sa ne teleportezi pe toti acasa.
-Bine se rezolva. Locul asta nu mai i-mi place, vreau sa-l schimb cu altu.
-Deci te ajutam sa muti mobila?
-Scuze vam mintit, nu trebuie sa mut mobila este o problema supranaturala.
-Aha, ok, si frumos apartament ai. :x Asta a fost cel mai dragut lucru care l-am auzit de la Robert.
-Bine ca ai ajuns, o doamne Perci cred ca ai facut o greseala.
-Mama stai linistita, ca nu a gresit, cu toti sunt mostenitori, care este problema?
-Avem un musafir ne poftit in sufragerie care te asteapta.
M-am dus in sufragerie si pe canapea statea un domn pe la 40 de ani inbrcat intr-un costum cam sumbru. Acest domn i-mi spune asa.
-Deci vrei sa lupti inpotriva prizonierilor mei? Cat crezi ca va dura pana vei renunta?
Printre rasetele lui malefice ii spun si eu cateva vorbeme.
-Presupun ca dumneavoastra ca sunteti diavolul?
-Inteligenta domnisoara.
-Sunt deacea, caut mostenitori si deja am cativa aici cu mine si unul dintre ei daca nu plecati sar putea sa va cam dea fiori in tot corpul.
Si cum erau spiretele incinse, se aude o ciocanitura la usa de la intrare, fericit Ursuletul i-mi spune
-Ce frumos, se pare ca a venit un musafir mai poftit ca nici odata.

Va urma

Salut ,cititorilor ma numesc Ursulet!!! Pana in acest episod nu sa vorbit de mine, dar voi spune la acest final de episod ce putere am. Eu am aceasi putere ca si clopotelul dar mi se activeaza doar cand suna acesta, dar mai este ceva la puteri pot simti ce fel de creatura. Urmatorul episod aprare pe 25 octombrie la ora 22. Pa :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu