marți, 22 noiembrie 2011

Tărâmul Eldur ep.11

Când au ajuns în Scoția avionul a început sa zboare deasupra unui lac. Începând ușor sa aterizeze parca pe lac, au început sa vadă în jurul lacului case, clădiri și multe pontoane.
-Draga sora, vroiam sa îți zic mai devreme ca, bun venit pe lacul Loch Ness Scoția, dar acum îți zic bun venit pe tărâmul Eldur.
-Michael ,dar locul asta este cu adevarat magic.... Medalionul de la gatul Dianei a început sa strălucească și a început sa zboare, fata la prins repede de șnur si a fost tarata pana în afara avionului, apoi medalionul a ridicato de la sol. Michael a început sa strige după ea.
-Diana, stai așteaptă și pe mine!
-Crezi ca mai zburam dacă puteam sa-l controlez?
Michael o prinde de picioare, tocmai atunci medalionul nu mai strălucea și Diana a căzut în bratele fratelui ei.
-Ce sa întâmplat? întreabă Michael.
-Nu singura, dar cred ca a vrut sa-mi arate ceva.
-Hei yo, erați sa da-ți peste mine, spuse un tip cu gluga pe cap și un hanorac alb, din gluga abia ii se vedea ochi.
-Scuze ,dar am un medalion care nu prea știu sa-l folosesc, explica Diana.
-Nu este nimica păpușă...
-Păpușă!? spuse furioasa Diana.
-A scuza-mi limbajul sunt din New York.
-New York? Dar vorbești fluent romana, zise Diana.
-Surioara da-mi voie sa-ți explic, pe Taramul Eldur nu exista engleza sau franceza sau germana sau romana, toate creaturile magice vorbesc doar o limba străveche, Lima Stramasilor sau numele adevarat Modersmal.
-Acum înțeleg, apropo pe mine ma cheamă Diana și el este fratele meu Michael.
-Eu ma numesc Josh, dar îmi place sa-mi spuneți Reapar.
Dintr-o data toți 3 sunt teleportati într-o piață medievala, se aude un zgomot foarte puternic, se întorc ei sa vadă despre ce era vorba. O poarta mare de castel se deschidea, iar pe acea poarta ieșea vreo 30 de cavaleri și 25 de adulți. In acea piață erau multi adolescenți și copii. Diana printre cei 25 de adulți vede doua fețe cunoscute, cea a îngerului Gavril și cea a mamei ei adoptive.
-Frate, ce cauta mama și Îngerul Gavril printre acei oameni? întreabă Diana.
-Alt lucru care am uitat sa ți-l spun în avion, doamna Horgos și îngerul Gavril vor fi antrenori ai celor 24 de echipe de lupta cu Iadul.
Unu din cei 25 de adulți, se pare și cel mai bătrân, începe sa vorbească.
-Va rog sa ma ascultați, cu toți ați fost adunați aici pentru a lupta cu Iadul în persoana, veți învăța... nu am greșit veți trai pe Tărâmul Eldur timp de 10 ani, apoi veți fi trimiși la lupta. Dupa câte vad eu aici, sunteți cam vreo 300-400 de copii și adolescenți si veți fi împărții egal în 24 de echipe după purificare. Purificare consta în separarea speciilor bune de cele rele....


VA URMA....

Un comentariu: