marți, 14 august 2012

Hai sa ne cunoastem Ep. 14 ( Final de Sezon )


-Doamna Volkova conduceți pe acești delicvenți spre portalul iadului.
Toți acei adolescenți, care erau defapt de partea iadului, trecând prin mulțimea uimita pentru ca uni, la fel ca Diana își vedeau prieteni printre ei.
Bătrânul văzând ca tristețea Dianei este mare, se apropie de ea cu intenția de a o consola.
-Diana, nu mai fi trista, totul va trece când vei cunoaște alți prieteni, zise bătrânul având o mana pe umărul Dianei.
-Aveți dreptate ... nu trebuie sa plâng pentru o trădătoare, ma jur pe acest medalion ca cei care îmi sunt prieteni adevărați ii voi prețui pe veci, spuse Diana foarte hotărâta.
-Asa te vreau, acum trebuie sa te trimit la cei 13 camarazi ai tai de lupta, o incuraja bătrânul pe Diana.
Bătrânul pocni o data din degete, apoi de trei ori din bastonul sau. Dupa aceasta gesturi ale bătrânului în jurul tuturor adolescenților și celor 24 de adulți a apărut o aura.
Diana se trezi ca un într-un fel de cabana, din mai multe camere aparu încă 11 adolescenți la fel de mirați ca Diana, printre cei 14, erau Michael și "prietenul" lui Priest de mai devreme. Michael cum îl vede pe Priest, face ochi mari după care trage un urlet de lup, apoi se transforma complet într-un vârcolac și sare asupra lui Priest. Cum îl vede pistolarul, îl împușca în cap, iar Michael sare în spate. Priest se apropie de Ligantrop, după ce își ridica ochelari ii spune lui Michael:
- Glonț magic de calibru 100 sau Coada dracului sau Ucigașul de îngeri, cu asta vroiam nervosu-le sa trag în tine și mai devreme.... dacă trageam cu asta la comanda lui Gavril și-ar fi comandat singur sinuciderea, în timp ce ii întinde mana sa se ridice de jos, tocmai în mine prietenul tău cel mai bun nu aveai încredere.
-Ce va distrați voi aici, spuse un bărbat simplu cu o pereche de blugi și o cămașă care era purtata peste un tricou,iar lângă el stătea un câine Husky, numele meu este Eiton.
Diana cum a auzit numele sa mirat și ii zice:
-Dar tu vroiai sa ma vânezi dacă nu veneam aici.
-Serios? se mira Eiton, nu este adevarat eu doar vroiam sa te recrutez pentru armata Moștenitorilor Mitologi, toți cei din aceasta camera plus cei care erau mai devreme în acel castel, bine înafara de cei care au fost trimiși armatei iadului, sunteți moștenitori Mitologici. Acum ca totul a fost clar vreau ca toți sa va spuneți numele și sa faceți o demonstrație de puteri ok?
 Toți zic ca sunt de acord și ies în afara cabanei într-o pădure și încep sa se prezinte fiecare.
- Numele meu este Josh, dar prefer sa-mi spuneți Reapar, pentru ca sunt strănepotul lui Osiris și am puteri de a omora oameni doar ca ma uit la ei. Acesta după ce se lauda își pune gluga în cap și din mânecă iese un bat și în capătul de jos iese o lama de secera. Reapar începe sa învârte secerea apoi taie un copac foarte gros dintr-o tăietura, iar copacul pana atinge pământul începe sa i-se usuce scoarța și frunzele.
In spatele lui Reapar se apropie o pantera și ii sare în spate, apoi se așează în poziția șezi ca un câine, apoi începe sa-și lingă o gheara apoi sa și-o frece de fata.
-Felina proasta date jos de pe mine, începe sa tipe Josh culcat pe burta.Pantera se uita urat la el și dintr-o data pantera se transforma din senin într-un vultur și începe sa zboare, după ce Reapar se ridica de jos și începe sa se scutere, ii cade iar în spate o fata cu urechile mari, un ten violet și parul rosu ca trandafiri.
-Ma numesc Elise, sunt din Franța și mereu mi-au plăcut trandafiri și ii băteam pe băieți care îmi dădeau trandafiri, dar de când m-am transformat în Elf, am început sa iubesc toată natura cu plante și animale, după ce termina de vorbit ii da un pumn în cap lui Reapar care era deja leșinat pe jos. Dintre cei 14 își face apariția cavalerul ciudat de mai devreme.
-Permiteți-mi sa ma prezint sunt unul dintre putini Orci de partea binelui și ma numesc Drek'Jin Saurfang, după ce fluiera vine animalul lui de companie , el este Amidarus și este un kodo.
Ușor ca o domnita engleza apare o fetita de vârsta lui Michael, Licantropul cum vede rămâne uimit și are o privire de parca nu a mai văzut de mult a cea persoana.
-Numele meu este Gabriela și sunt cunoscuta ca vampirul cu frica de sânge și ca mana dreapta a îngerului  Mihai.
-Se pare ca dacă îl ameninț putin pe Șefu i-mi da orice, spuse Michael lui Priest.
-Ai dreptate, ii răspunse Priest, acum este rândul meu.
-Eu sunt Cardinalul Angelo, dar prefer sa mi-se spună Priest, eu nu sunt asa special ca voi, dar sunt din rădăcina principala a familiei Papei, deci știu multe chestii din cărțile biblioteci catolice din Roma, care este orașul meu natal. Dupa ce Priest vorbește despre el începe sa facă demonstrați cu pistoalele, după ce pune pistoalele în teaca,  își unește mâinile și în jurul lui apare un cerc, apoi bagă mana prin pământ lejer si scoate o cruce de 2 metri din pământ de fier. Pune crucea pe umăr pe post de lansator de rachete și începe sa tragă cu proiectile, apoi pune crucea în picioare și aceasta se deschide și lansează rachete în toate părțile.
Dupa Priest se mai prezintă Vladimir, Alexandra din Grecia moștenitoare a lui Zeus, Robert și Alex, Jenny din Anglia care  era înger și avea puteri de vindecare, Sao din Japonia era un semi Kitsune  , Elijah fiu de dragon și Michael.
- Numele meu este Diana și sunt un vârcolac, dar păcat ca nu pot sa ma transform decât la luna plina...
-Greșești, draga sora, o întrerupe Michael, cu ajutorul medalionului poți sa te transformi în vârcolac sau doar pe jumate.
Diana se uita mirata la Michael apoi se uita la mana și se concentrează sa o transforme în gheara și chiar asta se întâmplă, ușor mana i-se umple de par, unghiile ii cresc și în scurt timp arata ca o gheara de vârcolac.
Eiton după ce a văzut puterea la fiecare era foarte mândru.
-Dragi mei copii, i-mi place de puterile la toți și în mai putin de un an va-ți antrenat foarte bine sa-le stăpâniți, spuse Eiton. Dupa ce se uita la ceas, care arata mai mult decât ora.
-Începând de maine vom face un antrenament cam militar timp de 10 ani pentru a înfrânge armata iadului.

Final de sezon, următorul sezon va apărea de săptămâna viitoare.

Un comentariu: